UTFÖRSÄLJNING - UPP TILL 50% UTFÖRSÄLJNING - UPP TILL 50% UTFÖRSÄLJNING - UPP TILL 50% UTFÖRSÄLJNING - UPP TILL 50% UTFÖRSÄLJNING - UPP TILL 50%
UTFÖRSÄLJNING - UPP TILL 50%
image/svg+xml

Svenskt företag

image/svg+xml

Snabb leverans 2-5 arbetsdagar

Fri frakt över 279 kr

Klarna Payment Badge

Betala säkert med klarna

echo do_shortcode( '');
Varukorg
No products in the cart.
0

Fri frakt över 279 kr

Vanliga frågor (faq)

Beställning & retur

kvittot/orderbekräftelsen har högst troligen hamnat i skräpposten om du inte hittar det i din inkorg. Maila oss om du mot förmodan inte hittar verifikationen i skräpposten så skickar vi en ny kopia.

Nästan alla paket som beställs skickas till kundens brevlåda. Om ordern kräver ett extra tungt/stort paket så kan det istället hamna hos ett postombud nära dig. Du blir då informerad om upphämtningen via mejl/sms.

Leveranstiden beror helt på när du placerar ordern och generellt tar det 1-3 arbetsdagar. Vi packar och skickar ordrar minst tre dagar i veckan, oftast Mån, Ons & Fre. Har du tur och lägger ordern en kort stund innan vi skickar iväg paketen kan du få leveransen redan dagen därpå!

Vänligen notera att leveranstiderna kan vara längre vid röda dagar.

Maila oss med information om din retur så skickar vi adressuppgifter. Kunden står för returkostnaden förutom när beställningen överstigit 299 kr. Undantaget gäller även vid reklamationer, i detta fallet skickar vi en retursedel och då är returen givetvis kostnadsfri.

Det är väldigt viktigt att du skickar tillbaka produkterna i samma skick som du tog emot dem i, dvs i säkert förvar och  oanvända. Använd samma förpackning som du tog emot produkterna i (om möjligt).

Pengarna betalas till kontot du betalade med och du får tillbaka pengarna inom 14 arbetsdagar fr.o.m. dagen vi tagit emot din retur. Kontakta oss om det skulle uppstå ett ev. dröjsmål så hjälper vi dig spåra returtransaktionen via våra tredjepartsleverantörer.

Om inte särskilda överenskommelser har bestäms så gäller 14 dagar fr.o.m. att du tagit emot produkten.

Om vi skulle skicka en produkt som visar sig ha något fel eller inte matchar produktbeskrivningen så kan du reklamera varan/varorna. Du reklamerar din vara genom att maila oss och uppge följande:

1) Ditt fullständiga namn och beställningsnummer.

2) Ange vilken/vilka produkter som är skadade eller felaktiga.

3) Beskriv felet/skadan och bifoga en bild på detta.

4) Avvakta med besked om din reklamation beviljats/nekats.

Om du kan bevisa felet så ersätter vi den skadade/felaktiga produkten med en felfri, både kostnads- och fraktfritt.

Läs mer om vad som exakt gäller vid reklamationer på konsumentverket.

För företag

Ja, ni kan handla på faktura men då sker det utanför webbshoppen, vanligtvis mail. Klicka här för att handla på faktura.

Obs. 800 kr mininum ordervärde för fakturaorder. Lägre belopp hänvisas till webbshoppen.

Ja, det är möjligt när ni lägger en bulkorder. Klicka här för mer information & för att begära en offert.

Lönsamheten beror på er bransch och vilken målgrupp ni når ut till. Vi har en del skolcaféer som säljer våra produkter till studenter/elever med goda säljresultat.

Klicka här för mer information & för att begära en offert